Kızlar 11 buçuk olduk hala beşiğine koyduğumda aşırı uykusu olduğu halde ayağa kalkan bir kızım var. 6 aylıkken ayakta sallamayı bıraktım elini tutup pış pış yapınca uyurdu şimdi beşiğinde devamlı ayağa kalkmak istiyor. Uyku eğitimi alan ya da bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Kendim uyku eğitimi vermek istiyorum ama mesela o beşikte ayağa kalktığında sürekli tekrar tekrar yatırmam mı gerekiyor bunu yaparken konuşmalı mıyım ya da susmalı mıyım ya da beşiğe bırakıp yanına oturup tamamen kendi haline mi bırakmalıyım artık ne yapacağımı şaşırdım valla YouTube tan da araştırdım ama bu konuda net bir şey bulamadım
Beşiğinde kendi kendine uyumasını nasıl sağlayacağım ben bu çocuğun
Kucağımda uyku daldığından beşiğine koyunca gözünü açıyor sonra da ayağa kalkmaya çalışıyor
Valla ne yapacağımı şaşırdım artık