Arkadaşlar merhaba kızım doğduğunda kan uyuşmazlığına bağlı sarılık yüksekti ve fototerapi aldığı halde düşmüyor du doktor ivig uyguladı. Dün bir doktora gittik süreci anlatmıştım yeni doğduğu zamanı oda ivige gerek yokmuş dedi. Şuan kızım 8 buçuk aylık ben anlamadım şimdi bu ivig çocuğa zarar verir mi? İvig zararlı bişey mi ki anlamadım yaşayan annelerden tecrübelerini bekliyorum