yerlersenietipuf Göğüslerim yok oldu kizlar. Az bı çıkıntı da olmasa hiç yok diycem yani. Ne olacak bu hal. Büyür mu bunlar. Bende zayıfım 41 kiloyum. Çok rahatsız oldum bu durumdan.
Busraaydogan yerlersenietipuf afedersiniz çok güldüm bende 2 ay oldu memeyi bırakalı memelerimi dolduran sütmüş bunu anladım o kadar yumuşadı ki bence toparlanmaz 😂😂
EliS_ yerlersenietipuf 41 kilo olmaya değer be gülüm😄şaka bi yana 41 ne yaaa yook ciddi kalamıyorum. Şanslısın bırak memelerin az olsun bi sürü dolgu südyen var benim 90 şuan vee çok ağır 🥹☹️🙂
yerlersenietipuf Busraaydogan yumuşadı desem hafif kalır benimkiler yok oldu valla ya kendime hakaret sayarım ben bunu 🤣 büyümesi için biseyler yapmaliyiz 🤣🤣 ben bırakalı 1 ay oldu olmadi. Sonra kendiliğinden büyür mü acaba 🤣🤣🤣
yerlersenietipuf EliS_ ay ama eşimde dalga geciyo hiç yok diyo 🥺 ama bende kadınım yani goguslerimde olsun demi biraz kadın olduğum belli olsun. 🤣🤣
EliS_ yerlersenietipuf Boşverirdim inan. Zatıf olmaya değer ben +22 ile hayatıma devam ediyorum 8 aylık kızım ve cidden ağırlık kötü. Dümdüz bir göğüse tercih ederim yani kocaman popo ve memedense😄🤪
yerlersenietipuf EliS_ merak etme bebiş yürümeye emeklemeye başladın 5 dk oturtmaz o zaman senin fazlalıklar gider ☺️ herkesin derdi farklı işte kimi kilo ister kimi zayıflamak sağlık olsunda gerisi hallolur ☺️ yani inşallah amin 🤣🤣
alparslan1_ yerlersenietipuf Büyür mu bunlar. Çok güldüm bu ne🤣🤣 hani küçültmek için yol arayanı gördüm de büyür mü diye soranı ilk defa gördüm :d