fizikcianne Kızlar merhaba. İğneli epilasyon yaptıran memnun kalan var mi? Kesin bitiyor mu? Bir de çok ağrılı mı?
-Kuzika- fizikcianne ay benim kardeşim koluma denemişti dayanamadım üstelik ayarıda yüksek degildi. Elektrik çarpması gibi birşey ısırması gibi oluyor biranda ama acıtıyor ya
sek_kahve fizikcianne kollarıma yaptırdım. Ağrı konusu acı eşiği ile alakalı. Benim acımıştı ama uyuşturmadan komple vücut yaptıranlar var. Kesin çözüm bitiyor, kollarım aşırı kıllıydı, 2 tur yapıldı bitti tamamen. Lazer yaptırsaydım birkaç yılımı alırdı
Hande12345 fizikcianne kesin bitiyor, ağırılı ama dayanılacak bir ağrı. İyi bir yerde yaptırmak şart yoksa iz veya yanma olabilir
sek_kahve Namkol gittiğim her seans 2′şer saat sürdü. Bir koluma komple 4 seans yapıldı, sonra diğer kolum 4 seans. Kılların %20’si geri çıktı. 2. tur da dolayısıyla daha kısa sürdü 2′şer seans da o şekilde sürdü. Bitti kollarımdakiler
Dtkubra mthnannsi ben çeneme yaptırdım sadece çene bölgem çok siyah ve sertti tamamen bitti ve 10 sene oldu yaptıralı çıkmadı bidaha
nevermore fizikcianne ben yaptırıyorum çok memnunum, dudak kenarları biraz fazla acıyor. Diğer bölgeler rahat oluyor.
nevermore nevermore dakikası 10 tl idi en son. Yüzüme ilk başladığımda 90 dk fln sürüyordu en az son seansım yarım saat bile sürmedi