Selam kızlar doğum yapalı 17 ay oldu doğum esnasında gynefix boncuk spiral taktırdım doğumdan sonra 8. ayda adetim düzene girdi öncesi gibi 25 günde bir regl oluyordum geçen ay adetime 1 hafta kala koyu kahve lekelenmem oldu ve hala devam ediyor yaklaşık 15 gündür. 1 günde anca günlük ped dolduracak kadar koyu kahve siyah gibi lekelenme yaşıyorum. geçen hafta eşimde korunmasına rağmen korkup gebelik testi aldım negatif çıktı. sizce spiral kaymış olabilir mi ya da ne gibi bir sorun olabilir? normal bir şekilde regl olamazsam pazartesi günü doktora gideceğim