Ulumila Merhaba arkadaşlar 5 ay 8 günlük bebeğim var cildinde kuruluk var özellikle boyun kol aradı kolların yanlarında hem kızarık hem kuruluk var doktor önce kortizonlu krem verdi , biraz işe yarar gibi oldu sonra biodermanın özel serisini verdi onu kullanıyorum ama hiç bir fayda olmuyor . Siz böyle bir sorun yaşadınız mı ? Nasıl çözdünüz acil öneri lazım gittikçe artıyor bugünde sırtında olmuş .
3kedili2bebekli Ulumila şampuan mustela stelatopia ve krem olarak mavi hametan 👍 stelatopia sonrası kreme bile gerek kalmadı
ipelya Ulumila banyo ettirirken lif yada farklı bir sünger kullanıyorsanız kesinlikle kullanmayın. Biz bırakınca çok çok azaldı. Nemlendirici de kullaniyorum şuan ciddi oranda azaldi
ace42 Ulumila bebeğimde öyle kuruluk başladı daha sonra doktor değiştirdik alerjisi olduğunu öğrendik. Alerji yüzünden oluyor
beybiliko Ulumila bioderma atoderm oldukça iyi nemlendirici , mavi hametanı da arada sürüyorum, o daha muhteşem, mustela stelatophia nemlendiriciyi de denedim, ama bioderma daha iyiydi
Ulumila 3kedili2bebekli ben bioderma öncesinde mıstela kullanıyordum ama bu söylediğiniz değil . Biodermanın atoderm kullanıyorum şu an da
Unicorn67 3kedili2bebekli merhaba şampuanın görselini paylaşma şansınız varmı internetten baktım ama bilemedim hangisi
3kedili2bebekli Unicorn67 şu anda sampuandan uzaktayım şehir dışında pazartesi atayım olur mu eczaneden aldım o yuzdrn emin degilim hangisi olduğuna
Aseliiimmm Ulumila bıoderma atoderm ıntensıve baume en ıyısı. Kızım atopik 3.5 yaşında hep bıoderma kullandım şampuan olarakta bıoderma abcderm ve duş jelıde var ayrıyeten nemlendiriyor
birprensbirprensesanasi Ulumila la Roche posay lipikar baume AP + tavsiye ederim kızıma dogdugundan beri kullanıyorum isilik sonrası kuruluk oldu.
muazinannesii Ulumila la Roche posay ürünlerini kullandım geçti biraz pahalılar ama hakkını veriyor cidden👌