kucukmelek_ Ayda yaptırdık. Doktorumuz istemisti yani 5 aylıkken söylemişti. Rutin vitaminlere demirine kansizligina baktı bizde. Biraz demiri düşük çıkmıştı. Ama 4. Ayda verilen kan ilacini kullanmayın değerlerden sonra kullandircm demisti. Belki o zaman kullansaydim düşük çikmazdi…