eylul13 hsyn sorduğun sorudan alakasiz ama canim benim kizimdada egzama vardi biobaby sabunun ve kremini kullandim cokiyi geldi
Glcn_krm Havalar sıcakken hergün yıkıyordum havalar soğudukca 2 günde bir bu aralar 3 günde bire düştü çok soğuk yaa
Zuzuuu hsyn Kışları günde bir sefer yazları ise günde 2 sefer rahatlatıyor alıştıra artık 🙏🏻 Soğuk hasta etmez toplu ortam ve sıcak ter hasta eder 😌
Uzaymekiii hsyn kızım 19 aylık geçen kış 1 gün arayla yıkıyordum bu kış 2-3 günü buluyo valla ama bebek küçükken sık yıkamak rahatlatıyo hele egzama vs varsa yıkanmalı bence😌
Edaa hsyn 21 aylık kızımı 2 günde bir yıkıyorum yıksdığım günde mümkünse dışarı çıkarmıyorum.1 aylık kızımı ise haftada 2 kere (Pazartesi ve parşembe) yıkıyorum 🙂