Hanımlar Merhaba Biz 50 günlük olduk oğlum doğduğunda ayağındaki bir parmak eksik olarak dünyaya geldi Serçe parmağının önündeki parmak eksik doktora götürdük Ortopediye yönlendirdi Ortopediye götürdük röntgen falan çektirdik röntgen sonuçlarına göre parmağı yok diye kemik de yok maalesef Ayağında ve ayağındaki kemikler biraz eğri onun içinde Doktor hani küçük diye bir şey yapamayacağız dedi Her üç ayda bir kontrol verdi 9 ayda da artık ne yapılacağını Karar verecekler tabii dedi hani ileride biraz daha geliştiğinde büyüdüğünde Belki de geçer bu böyle kalmaz kalça ultrasyonunda mutlaka getirin dedi 2 ayda Sorum şu ki bu durumu yaşayanlarınız oldu mu Nasıl bir yol izlediniz tedavisi nasıl oldu süreç nasıl ilerledi çok korkularım var ileride yürümesine engel olacak mı acaba diye beni aydınlatırsan sevinirim