_ebru_ Bebeğim 5 gün sonra 17 aylık olacak 2 gündür oturur pozisyona geçip çiş diyor acaba hazır mı? Lazımlık alıp yavaştan başlayayım mı ? Havalar da ısınmaya başlıyor tam zamanı ama daha küçük sizce ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım ?
Poly-ana _ebru_ Benim oğlumda 14 aylık oldu dün bir haftadır tuvalet iletişimi kuruyor. Şöyle başladık ‘ kaka yapıp ıslak mendil paketinden ıslak mendil çıkardı çömeldi ve altını sildi sonra bezini getir annecim değiştirelim dedim ve odasından bezini getirdi değiştirdik. Sabahları uyanır uyanmaz yataktan iniyor bez alıp geliyor ve önüme yatıyor. Üç gündür de her çiş yapmadan önce anne çiş diyor çiş çiş diyor yap annecim bezine diyorum öyle yapıyor bezine. Kaka yaptığında da bez getiriyor. Bende başlamak istiyorum ama çok erken diyenler oluyor bilemiyorum doğru zaman mı
Haffuse Ben de ayni konuyu tartisiyorum🤣 Sanirim sadece bu degil, daha fazlasi lazim Lazimlik degil de, klozet icin aparat almistim, ona o donemler alsimasi baabinda banyodan once vs. Oturttum. Ama hayaller gibi olmuyor iste. Oturduginda hic yapmadi🤣
_ebru_ Poly-ana benim bebeğim bezlenmeyi de sevmiyor bezi görünce kaçmaya başlıyor sizin bebeğiniz ne güzel bezini falan getiriyor . Bence denemekten zarar gelmez baktınız lazımlık ya da klozete yapmıyor o zaman erken diyebilirsiniz.