Kızlar merhaba ben 20 günlük taze bir anneyim kızımda çok gaz sancısı var doktorumuz gaz ilacı verdi ama çokta fayda görmedik bir yakınım acı elma yağı(adaçaylı) nı ayaklarının altına masaj yapıldığını gazını rahat çıkarabiliyo dedi sizlerden kullanan var mı acaba?