kizimveoglum34 kızlar bebeğim yemek yiyor ama 12. ayına girdiğinden beri asla mama içmek istemiyor azda olsa yemekler dışında içse iyi olur aslında ne yapacağımı şaşırdım sizde durumlar nasıl🤦🏻♀️