ecemakcam bizde 2 aya kadar kendiliğinden geçer diye bekledik. Çift bez falan her şey yalan. Doktorlar 1 ay daha bekleyin demişti ama beklemedik hemen özel bir ortopedi doktoru bulup tedavi ettiler kızımı. Çok şükür 2 ay da geçti. Pavlik bandaj taktılar 2 ayda düzeldi. Eğer düzelmeseydi ameliyat falan diyorlar. Bizim biri 58 diğeri 62 ydi. İyi bir doktor bulun hemen. Beklemeyin. Bu çok önemli bişey