Arzu177 bizim D vitamini 145 çıktı şu an 20 şubattan beri kullanmıyoruz bebeğim prematüre 6 buçuk aylık düzeltilmiş 4 aylık. Böbrek taşı için nefrolojiye gittik oradaki tahlillerimizde çıktı yükseklik. Hastanede yatmadık doktor 3 ay sonra tekrar değer düşmüş mü bakacak