momm_ biz çocuk doktoruna götürmüştük o bizi beyin cerrahına yönlendirmişti.
Bi sorun çıkmamıştı şükür. Şekil için doktor hep aynı tarafa yatırma dedi . Ben zaten dikkat ediyodum ama bebeğimle baş edemedim naparsam yapayım hep aynı tarafına yattı.
Desteksiz oturmaya başlayınca baya toparlıyo ama bizde hafif kaldı yinede. 13 aylık