Kızlar bebeğim gercekten cok sinirli yani normalde çok güleryüzlüdür sevimlidir ama iş kendi istediği bişey olmayınca cok sinirleniyor elinde ne varsa atıyor yere biraz once kafasını duvara vurdu ve agladı aglarken tekrar vurmaya calıştı bunlar normalmi ya artık üzülüyorum