Merhaba kızlar tuvalet eğitimi için nasıl bir yol izlediniz tecrübelerinizi paylaşırmısınız benim oğlum 1haftadir çiş diyor altındaki bezi çıkarttırıp temiz bez taktırıyor bu bir sinyal sanırım ve hergangi bişey almadım tuvalet lazımlık vs sadece banyoya gidiyor çiş dıyor direk banyonun içine işiyor . Gündüzleri kılot giydirmeye başladım altına işedikten sonra çişşşş dedi erkenmi sinyal varmı anlamadım tecrübeli anneler yazabilirmi ? Teşekkürler 🙏