bebeimhosgeldin
Maka_Paka
Ucansupurge
evet bide her açıdan bakmış profesör ve demiş ki emin olmasam asla söylemem %80 ya
da %99 derim ama %100 erkek demiş (görümcemin bebesi) ve ultrason 15+5 de çekilmiş.
Kaynimin da oğlu oluyor ve onun bebek 12+3 te falan ultrasonda erkek demişler iki görsel de aynı pipili 🤣
Ve direkt XY kromozomu olarak işaretlemiş, yani en azından işaretlemezdi diye düşünüyorum 🤷🏼♀️