Herkese iyi bayramlar 😍 kızlar 2 ay 9 günlüğüz ilk bi ay hipp mama kullanıyorduk ama kabızlık sorunu yaşıyorduk hep bi ıkınma tuvaletini yaparken zorlanma vs. Sonra sma geçtik. Ondada aynu şeyi yaşadık ekstra da tuvaletini rengi sarıdan hardal rengine geçiş yaptı. Onu da bıraktık bide bebelac gold deniyelim dedik çünkü burdan okuduğum kadarıyla baya memnuniyet vardı. Gerçekten de bizimkinede çok iyi geldi diğer mamalarda yaşadığı hiç bi sorunu yaşamadık fakat mamayı yaparken ben sorun yaşıyorum😂 diğer iki mama toz gibiydi bu un gibi kaşıkla karıştırmama rağmen topak topak kalıyor biberonun bitiminde o şekilde görünce üzülüyorum ölçü olarak az içmiş oluyor sizlerdede oluyor mu yoksa bende mi sorun yani anlamadım