alpinannesi__ laktoz intoleransı diye birşry onu araştırabilrsiniz gastroenteroloji kaka tahlili yapıyo orda çıkıyo bebek anne sütündeki laktozu sindiremiyo ve gaz karın ağrısı sancı çekiyor ağlıyo sonra da kolik diyolar halbuki altında ki sebebi bulmak gerekiyor saçma sapan kimyasal dolu gaz damlalarını bebeğe verip daha kötü yapıyoruz ben 2 ay çektim deferlarca doktora götrdüm hepsi bişy yok deyip yolladı sonra bi tanıdıgım sayesinde böyle bişey olabilecğini öğrendm test yaptırdım varmış gerçekten 6 ay osicol laktaz enzimi damlası kullandım her emzirmede veriyosun bebek laktozu sindirmesini sağlıyor ve gazlanmıyo bu durum bizde geçti azaltarak bıraktkk damlayı ama kalıcı da olabilirmiş isterseeniz sizde bi araştırın süt ürünleri içeren herşey dokunuyo hepsinde laktoz var