catcilek Kızlar hamileyken 2 doz yaptırdım bir de doğumdan sonra 3. Ayda gel demişlerdi ben unuttum şu an 4 aylık yaptırmalı mıyım ya da artık yapmazlar mı sizler 3 doz mu yaptırmıştınız
mucizeminnosum catcilek bana 3. Dozdan hiç bahsedilmedi yaptırmadım o yüzden 2 doz yaptırdım sadece hamileyken
MeetJoeBlack catcilek hamilelikte 2 doz ve sonrasında da 3 doz olmak üzere toplam 5 doz yapılınca ömür boyu koruma sağlar demişti hemşire. Ama ben de doğumdan sonra gidip yaptırmadım.
mucizeminnosum catcilek ben şöyle duymuştum ikinci doğumda heralde 1 doz yapılıyo toplamda 3 doz olunmuş oluyo gibi ama tabi ben daha bir kez doğum yaptığım için ikinci için kesin öyle bişey mi bilemiyorum sadece duyduğum öyleydi sanırım