Kızlar bebeğim 9ay 15 günlük sürekli mızmız hiç birşeyden memnun olmuyor hiç mutlu değil sürekli mız mız ve ağlamaklı bebeği böyle olan var mı çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum amaca geçer mi bilmiyorum ne düşüneceğimi de şaşırdım artık biz gurbetteyiz doğal olarak çok kalabalık ortam bilmiyor kalabalık da iyice daha da mızmızlanıyor böyle şeyler yaşayan var mı aranızda