mertinannesi__ benim kızım da öyle tam aynı 18 aylık hatta 9800 falan boyu da 78 cm 2900 doğdu ben de en fazla 50 kg olabiliyorum zaten boyum 1.65 eşim 1.71 önceden götürdüğüm doktorlar da sonradan götürdüklerim de minyon bi kız olcak çok takılma kilosuna dedi boyu içinde bi doktor argivit önerdi 2 yaştan itibaren biraz destek olur ama zaten eşimle benim ortalamamda bi kız olcak yani yemek zorla yediriyoruz desek yeri yani çünkü kansızlığı var b12 si düşük ilaç kullanıyoruz bunlar eksik oluncada iştahsızlık oluyomuş ee yemek yemeyince de bunlar düşük oluyo böyle bi döngü içindeyiz pzt randevumuz var bakcaz artık doktor ne diyecek diye ama takılmıyorum yani keşke yese tabi zorla yedirmesem bütün gün aç kalır sağlığı yerinde olsunda önemli olan o