Tecrübeli annelerrrrrr, oğlum 27 günlük sarılığı hala geçmedi. Doktor kan aldı idrar aldı temiz çıktı çok şükür ama gözlerindeki sarılığı hala geçmedi. Uyku hali yok, emmesi de gayet güzel, huzursuzluğu falan yok sadece gözlerindeki sarılık hala duruyor. Sürekli emziriyorum ama geçmedi hala Sizce normal mi.