Kızlar oğlum 14 aylık normalde hasta degil şuan gayet iyi ama ağlarken öksürerek ağlıyor tıkanıyor genelde uyanırken oluyor böyle biraz öncede aynısı oldu uyanırken öksürerek uyandı ve ardından ağlamaya başladı ama rahat bir ağlama değil nefessiz kalarak kıpkırmızı oluyor ve çok korkuyorum açıkçası daha önce yoktu böyle bir şey hıçkıra hıçkıra ağlardı son bir aydır böyle nedenini bilen var mı acaba