Alerjikrinit Herkese iyi bayramlar. Öğleden beri oğlum az az , sulu kaka yapıyor yani baya ishal. Başka hiçbir sıkıntısı yok ama sürekli bez değiştiriyoruz ve iştahı da yok yoğurt muz yediremedim. Öneriniz var mı 2 yasında
pinkcat Alerjikrinit benimki de aynı durumda, 2 buçuk yaşında. Salgın var sanırım. Sizinki nasıl oldu?