yaramaz_bocegim Merhaba oğlum parkta koşarken düştü alnını kanattı acile götürdük tomografi çekildi dikişe gerek yok dedi sadece hirudoid diye bir krem verdi. Şu an alnında bandaj var napıcam açmam mu lazım iz kalır mı hiç bilmiyorum. Uykusu da geldi çocuğun 🥺
Fasulye12 yaramaz_bocegim geçmiş olsun . O kremi şişliklerde ve morarmalarda kullanıyorum . Etkili bir krem
Fasulye12 yaramaz_bocegim yaranın etrafına sürün isterseniz . Hafif kanlı yaraya sürüyorum ama siz yarıldı demişsiniz. Eczacı ne dedi?