Kizlar merhaba, iyi bayramlar oncelikle🌸
Kizim 9 aylik ve 9 aydan beri bel agrisi cekiyorum. Dizlerimde de vardi o igneyle gecti ama 2 is yapiyim biraz ayakta duriyim bel agrisindan kivraniyorum spinal anestezi yapilirken birincisi tutmadi yani ben hareket ettim ikincisinde yapabildiler. Ondan beri cok kotuyum ortopedi doktoruna da gittim hareketler onerdi onlari da yaptim ama i ih fayda yok malesef😔 bu durumu yasayip geciren var mi acaba?