vaveyla__ Bebeğim 6 günlük, emerken sürekli mememi bırakıyor, geri tutmaya çalışırken ikimizde cebelleşiyoruz, zaten çok zor vermiş oluyorum, geri bırakmasa sorun yok 🥹 tavsiyeleriniz var mı ?
269522 vaveyla__ sağlıkla büyütün şuan daha küçük on gün sonra inan ki herşey daha kolay olucak biraz ilk zamanlar zor oluyor ama sonradan geçiyor çok ısrarcı olup ağlatmayın zamanla daha rahat tuttukça güzel güzel emer inşallah ters emzirmeyi deneyin internetten nasıl olduğuna bakabilirsiniz ben de emziremiyorum emzirme danışmanı bana onu önerdi bir ay kolumun altında tutup başı meme de olacak şekilde emzirdim sonra normal emmeye alıştı
Meliha17 vaveyla__ muhtemelen yanlış tutturuyorsunuz çünkü doğru tutturmada hiçbir cebelleşme olmuyormuş tecrübe ile öğrendim vakit kaybetmeden sağlık ocağındaki ebenizden yardım isteyin maalesef bana özel olmasına rağmen hastanedeki ebeler hiç yardımcı olmamıştı benim okuduklarım (c tutma) ve annemin bildikleri (makaslama) çakışınca bizde beş gün cebelleştik sonra sağlık ocağındaki ebe bir tutturdu oh be dedim bunca acıyı boşa çekmişim o arada oluşan yara içinde zeytinyağı kantaron yağı ve lansinoh göğüs ucu kremi kullandım güle güle büyütün bebişinizi
saslan vaveyla__ sağlık ocağındaki hemşirelere ya da imkanınız varsa emzirme danışmanlığı alarak tutturabilirsiniz. Doğru tutuş çok önemli gerçekten ben de süt artırmak için emzirme danışmanlığı aldım, doğru bilinen çok yanlış var . İlk zamanlar özellikle anne için çok zor oluyor pek çok konuda ve emzirme çok dert oluyor her anlamda, kendinizi çok yormadan bir uzmandan destek alın 1 gün bile bazen çok yorucu olabiliyor. 4 aylık bebeğim şimdi her şey daha kolay sizin için de öyle olacak bunu eklemek isterim ilk zamanları çok zor geçiren bir anne olarak ☺️ sevgiler.
vaveyla__ 269522 evet o pozisyonuda deniyorum ama sürekli geri çıkarıyor, bir dakika emiyor geri bırakıyor 🥹
Gezgin1anne Silikon meme ucu, araştır eğer bilmiyor isen. Bebeğinin çene kasları henüz gelişmedi onunla emzir bir dene şans ver derim. Çok arkadaşım bu konuda dua etmiştir bana. Bende kullandım bebeğimde.
Meliha17 vaveyla__ bir de sakin sessiz ortamda emzirmeyi deneyin dikkati dağıldığı içinde bırakıyor olabilir
Gezgin1anne vaveyla__ bırakıyor korkma bebeğinin sarılık olmasından iyidir, benimki 2.ayında kendiliğinden bıraktı. Bırakmasa bile bir zararı yok açıkçası.
Meliha17 vaveyla__ doğrusu c tutuşu ama bebeği konumlandırma falan ebeler cuk diye yerleştiriyor hiç utanmayın iki üç kere göstersinler yanlarında deneyin tek başınıza yapıp yapamıyor musunuz yapamazsanız bir daha rica edin göstermelerini