nehirsude0 Bebiskoluanne04 ben dogal krem kullanmistim canim bende baya ise yaradi hic yara ciksrmadi
Bebiskoluanne04 2tosbikannesi çok şükür düzeldi sadece hassas birazcık . Madacasol kullandım ve en çok da zeytin yapı sürdüm devamlı