Bebiskoluanne04 benim de olmustu lansinoh zeytim yağı tahin hiç biri işe yaramadı kanıyordu artık bebeğim emmediği zamanalarda bile ağrıyordu sağlık ocağı madecasol diye bi krem yazdı onu kullanmaya başladım o ağrısını aldı direk burdan bi arkadaş da göğüs ucunu uni baby nin şampuanı ile yıkıyormus her emzirme öncesi kremi sürüp emzireceğimde yıkıyordum ılık su ile
o da memeyi yumuşatıyor bebek meme ucunu kavradığında acımıyordu bi süre sonra iyileşti