Oğlum 3,ay 26 günlük ,4.aya girmesine 3,4 gün var neyse işte son 1 aydır asla adam akıllı süt icmiyor , hep uykuda veriyorum oda zorlaaa ,2,3saat uyanık kalıyor gündüzleri yatırıyorm uykuda hesabına gelince 100ml 140 ml yada 60 ml fln tek içiyor ,.
Bazen gün boyu 60 ml 80 ml veriyorum çıldırıyorum ya ayın’a göre çok az içiyor ,
Ya benim sormak istediğim neden uyanıkken süt icmiyor dalga geçiyor diliyle geri itiyor sebebi ne sizce, gerçekten yorucu süt içmesi için illa uyutmam lazım offf