Kızlar dün kayınvalidemlere bayramlaşmaya gittik iyi hoş herşey güzeldi oradan da eşimin yengesinin yanına gittik çocuğumla birlikte birden göğüsüm ağrımaya başladı dedim herhalde kızımı emzirmem lazım emzirim . Emzirdim rahatladım 10 dakika sonra eve geçtim güğüsüm taş kesildi bir ağrı bir sancı dedim ölüyorum herhalde . Ateşlendim gece vakti sıcak duş aldım sağdım göğüsümü rahatladım biraz ama göğüs ucum kanamaya başladı artık sapmaktan yara oldu dayanamadım hastaneye gittim doktor o göğsünü emzirme dedi farkedemedin mi sen bu hale gelene kadar nerdeydin dedi ama 1 saat içinde oldu benim göğsüm emzirme bu göğsünü dedi en fazla 5 dakika emzir dedi genel cerraha yönlendirdi . Göğüsüm çok kötü kıpkırmızı yara içinde ucu ne yapmalıyım bana yardımcı olun lütfen