Kızlar 52 günlük bebeğimle yolculuğa çıktık yaklaşık mama verdikten yaklaşık 2 saat sonra ağladı bende acıktığını düşünerek emzirmeye başladım memedeyken kusmaya başladı o kadar çok kustu ki fiskirir tarzdaydi başına gelen oldu mu endişelenmeli miyim
Doktorumuza mesaj attım yol tutmuş olabilir dedi ama yedikten 2 saat sonra rs olabilir mu böyle Bi şey