1 yaş öncesi bi kaç kere az az verdim kustu daha vermedim. Bi kaç gündür veriyorum 1 yaşında şuan. Verdikten bir kaç saat sınra oturduğu yerde kendini geriye doğrı atıyo ağlıyo kusuyor bende düştü diye kustu düşünüyordum bugün yine verdim hiç düşmedi bişey olmadı ağladı ağladı kustu yumurta mı yapıyordur başına gelen var mı