Kbragumus07 Bebeğim 13 aylık koltuklara tutunarak sıralıyor ama kendi kendine adım 2 atsa hemen korkup bırakıyor
SetenayCo Kbragumus07 15.ayına girdiği gün yürümeye başladı. Uzun uzun emekledi ve sıraladı. Sonra bir gün kalkıp yürümeye başladı.
_xAzrax_ Kbragumus07 10 aylıkken tutunarak yürüyordu 11 aylıkken destek almadan yürümeye başladı şimdi 1ysinda
Kuzeynepp Kbragumus07 15 aylıkken yürüdü. Acele etmeyin bizimki o ayda sıralama bile yapmıyordu. Patron onlar ne zman hazır hissederlerse o zman yürürler 😊
Egeninannesi2209 Benim oğlum da 13. Ayında tutunarak yürüyordu. 14. Ayına girer girmez adım atmaya başladı. Sakın zorlamayın derim kendisini ne zaman hazır hissederse o zaman yürüyorlar
Kbragumus07 Kuzeynepp ilk kızım 1 yaşına 1 gün kala yürümüştü bende oğlum da öyle olur dedim ama olmadı insan da bi neden yürümüyo neden şöyle diye hep tedirgin oluyor
sleepnessnami Kbragumus07 hiç sormayın parkta görüyorum yani o kadar minnak ki ama nasıl bıcır bıcır yürüyor koşuyor benimki de elimi bırakmıyor korkuyor😆
fa_sena_y Kbragumus07 13 ay 20 günlüktü birden yürüdü öncesinde 3-4 gün kendi kendine yerden destek alıp ayağa kalkmaya başlamıştı sonra yürüyüverdi
guldef Kbragumus07 13 aylık olmak üzere sıralıyor elleruni bırakıp duruyor tutunup kalkıyor çok hızlı emekliyor. ama ellerini bırakıp adım atmadı henüz