hmrv Doga0812 şimdiki aklım olsaydı evlenmezdim çocuk yapmazdım yazmış çoğu kişi ama yinede olurdu bunllar . Benim şimdiki aklım olsaydı ama gerçekten suanki fikrim düşüncelerim olsaydi dugundeki takı paralarimi kaptirmazdim kayinpedere.ölede aramz iyi olmazdı zaten böle de aramız iyi değil 😃
Dondurmalikahve Doga0812 Peşpeşe çocuğu olan hiçbir arkadaşım veya tanıdığım ikisi de aran çıkmış demiyor siz yinede eskileri dinlemeyin 🥲
selin1724 Herkes evlenmezdim yazmış ben yine eşimle evlenirdim ama hemen değil 2 sene flört ettik biraz daha beklerdim sonra evlenirdim mesela . Ama ne isteyip istemediğim konusunda daha kararlı olurdum hiç bir şeye fark etmez demezdim 😬
Pembegul tubiiik_ benimde 27 aylik kizim ve ikinciyi dusunuyorum. Bekledikce daha zor olacagini dusunuyorum sahsen dediginiz gibi yas gectikce vucut kaldiramiyor. Cok cabuk yoruluyorum.
tubiiik_ Pembegul aynen öyle yaş ilerledikce cocuk bakmak daha zor oluyor 2. istiyorum ama kendime pek guvenemıyorum
O1Anne Doga0812 şimdiki aklım olsaydı kaynanamla arama mesafe koyardım hayatıma müdahale etmesine müsade etmezdim ve okulumu bitirir mesleğimi elime alır öyle evlenirdim
meryem_kmr Doga0812 ay bende bi bilsem. Eşimle istanbulda yaşıyorlardı biz evlenmeden önce; ailesi orduda yaşıyor… evlendikten sonra kaynım yalnız geçinemiyorum dedi geldi bize 3 yıl oldu hala bizimle. Şimdi de 5 tl isteyelim vermez üstüne bizden geçinir 😂