Doga0812 kararlarımı kesinlikle kimseyle paylaşmaz içimdeki sesi dinleyip kendi bildiğimi yapardım. Çünkü paylaşıp fikirlerini aldığımda, daha doğrusu beni kararlarımdan vazgeçirdiklerinde sonu çoğunlukla pişmanlık oldu. Ve bazı şeyler için artık çok geç…