Bizim de vardı sultan papaganlarimiz iki tane eşim çok güzel bakıyordu muhabbete göre bunlarin çok az tüyü oluyor dokulmuyor yani bide çok sempatikler😂 muhabbetler diğer taraftaydi onlar çok ses yapıyor diye oraya koyuyordu eşim yeni sattı hiç Bi sıkıntı yaşamadık biz kuşlarla temizliği çok önemli ama