Merhaba ben kızım tam 24 aylık olunca bezi bıraktırdım sabahları kuru kalkıyordu gün içinde de çişini tuttuğunu fark ettim en çok hangi zaman dilimlerinde çiş ve kaka yapıyor onu tespit etmeye çalıştım aşağı yukarı, bırakınca da öyle on dk da bi götürmedim sabah kalkınca kahvaltıdan sonra vs. lazımlık almadım aparat kullanıyor, sevdiği oyalandığı müzikli bir kitabını da lavaboda bıraktım özellikle kaka yaparken onunla ilgileniyordu şimdi onu da aramıyor geceyi de aynı anda bıraktık ilk birkaç gün uyuduktan iki saat sonra falan kaldırdım sonrasında hiç kaldırmadım