Kızlar doğum yapalı 41 gün oldu ve hala kanama kesilmedi.Yoğunda gelmedi hiç bir zaman hatta 15. Günden sonra falan bir iki damla gelmeye başladı heralde kanamam erken kesilecek diye düşündüm ama 41. Gün oldu hala damla damla geliyor ve kesilmedi.Sizlerin nekadar sürdü kanaması arkadaşlar?