Merhaba canlarım hayırlı mutlu sağlıklı bayramlar 18 ay aşısı oldu kızım bir hafta olacak neredeyse bugün 5 gün oldu beş gündür de ateşi var düşüyor tekrar çıkıyor calpol ve dolven’i dönüşümlü kullanıyorum ama düşüyor yine yükseliyor iştahı kesildi çok huysuz rahatsız ne yapacağım ben bu normal mi?😐