Merhaba, bebegim 8 günlük sütm cok az geliyor sagınca da öyle. Doktor kontrolüne gittigimizde iki termos aldım biri sıcak biri soğuk su. Ama mama hazırlayıp vermek üstüne o sıcak dengesini sağlamaya calısmak biberonu yıkamak vs beni inanılmaz yordu. Sizin farklı yönteminiz var mı dısarıda mama konusunda?