Selamlar agır bir lahusalık geçiriyorum, zorunlu sezeryan oldum sütüm geldi ama foşur foşur değil hala. Aynı zamanda sezeryan yerimde akıntı var ve koku çünkü saramadım göbeğimi, dr bile arayıp söyleyemedim daha, bebekle ilgilenmekten, bu durum normal mi, 12 gunluk bebegim kız, taze anneyim. Arttırmak için a dan z ye herseyı denedim, pompa da sağ gogsum sola göre cok ama cok az kendimi böyle endekslemek istemiyorum ama sonucu görmemek için sağım bile yapasım gelmiyor. Mama destekli gidiyorum sarılık olmadık meme reddi yasamadım biberon yuznden ama sut yeterlı kıvamda gelmediği için sanırım sinir olup meme emmeyi bırakıyor. Slikon uc aldım ama o da diğer yanagından emdiği akıyor boynuna. Napabilirim, hersey batıyor evde annem yanımda, eşim yanımda ama batıyor işte. Çözüm önerisi bekliyorum.