mimnice mnkbiranneck canım belki de normaldir bilmiyorum tam olarak. ama benim oğlan 1 aydan fazladır ismini söylediğimizde bakıyor odaklanıyor anlıyor onu çağırdığımızı şuan 5 aylık 8 günlük ilk çocuğum benim o yüzden ne normal ne değil tam olarak bilmiyorum
Dogacelik mnkbiranneck benimki 5 buçuk aylık 1 aydır falan tanıyor. Çok ismini söylemiştik belki siz fazla söylemediniz ondandır.
Momyofthesun mnkbiranneck henüz erken çocuk tabii ki her duyduğu sese bakacak adını bilmediği anlamına gelmez o.
mnkbiranneck mimnice 4. Aydan beri mı bakıyor diyorsunuzz yani bence isminden başka bir şey söyleyince de bakar ben Ali Ahmet Mehmet desek bile bakıyor yani sese odaklanıyor ama adıni tanımıyor
mimnice mnkbiranneck başka şekilde seslendiğimde bakmıyor oğlum derim bakmıyor ama her ismini söylediğimde bakıyor
diloslarrr 5,5 aylık kızım da ismini duyduğu tarafa yöneliyor. Normal mi bilemiyorum doktorunuza danışın kesinlikle
Unicorn67 mnkbiranneck 8 aylık ismini söyleyince bakıyor ama her isim söylediğimde bakıyor 🤣 kendi ismimide söylesen dönüp bakıyor normaldir bence henüz bilmiyor ki neyin ne olduğunu
derya0712 Benim bebegim de dort aya girdi Tuna dedigim de kafasini bana dogru donduruyor.İsmini tanimaya basladi.Biraz daha yogun ismiyle hitap edin isterseniz.
dugme mnkbiranneck 10 aydan sonra taniyormus sesin nerden geldigini ayırt edebilir şu anda sürekli göz teması kurarak ismiyle hitap ederek konuşun
mimnice Maka_Paka doktorumuz gelişimi önde gidiyor dedi oturmaya da erken başladı övünmek için demiyorum ama her bebeğin gelişimi farklıdır yani bir standartı yok bu işin bence doktorumuz da öyle demişti hem bazı şeyler genetik de oluyor ben mesela 9 aylıkta emekleden yürümüşüm