Kızlar bayrama memlekete geldik hevesle ama kursağımda kaldı resmen 3 gün önce boğaz ağrısı ateş halsizlik ve eklem ağrısı başladı parol içtim ama etkisi geçince ateşim tekrar yükseldi 38,5 kadar çıktı mecburen acile gittim dr boğaz enfeksiyonu dedi aksef antibiyotik ve parol yazdı kullanıyorum ama hala ağrılarım var halsizlik ve eklem ağrıları özellikle çok kötü 🫤 bu gece kızımı emzirmeye uyandım fark ettim ki göğüslerim yumuşacık az da olsa sertlik olurdu sütüm azalmış iyileşince çoğalır mı eski haline gelir mi çok moralim bozuk 😭 bir de influenza olabilir miyim influenza atlatanlar belirtilerini yazabilir mi dr sor diyeceksiniz ama acildeki dr yüzüme bakmadı bile neyin var dedi geçti🥺