Yanii emzirmek sizi zorlamıyorsa biraz daha devam edebilirsiniz. Ben 2 oğlumu da 28 ay emzirdim. Geçen ay bıraktırdım bende azalta azalta her emmek istediğinde tamam em ama artık süt biticek büyüdün sen bardaktan içersin falan dedim hiç sancılı olmadı çok şükür. Bir daha bu zamanlar gelmiyor bir kaç ay daha emzirin☺️ bu arada güzel bir sonlandırma olursa ( işte salça vs sürerek tiksindirerek sonlandırmayın) aranızdaki bağ hiç kopmuyor şuan bile kucağıma ben burdan süt emdim memede süt bitti der sever