Cinarinmelek_annesi07 😥 farkli pozisyonlar istiyor uzerine egildim de emiyor tipki 2. Aydaki meme reddindeki gibi kucagimda emmiyor ya yatarak yada uzerine eğilerek😥
Denizanne Cinarinmelek_annesi07 biz 6. Aydayız hala 4. Aydan kalan emme reddini yaşıyoruz. Sadece uyurken emzirebiliyorum. 😢
[silindi] Cinarinmelek_annesi07 evet olur. Biz o red dönemi yüzünden 2,5-3 ay çektik 4.ayda mamaya başladık. Şimdilerde sütüm olmadığı için emmiyor. 7ay 19 günlük.
Cinarinmelek_annesi07 Denizanne en korktugum aydi bu zaten insAllah uzun surmez insallah sizinki de biter😪
Denizanne Cinarinmelek_annesi07 bizim 4 ay atağıyla 6 ay atağımız çarpıştı canım ondan böyle oldu. İkisinin arasında sadece 1 hafta normale döndü bebeğim sonra 6. Ay atağı başladı zaten 2 haftamız var daha öf
Cinarinmelek_annesi07 [silindi] malesef almiyor yani pozisyon degistirince zar zor tutturuyorum bazende ısıriyor gibi sıkı stiriyor atak sanirim yine😥
Cinarinmelek_annesi07 [silindi] yok vermicem canim zorla tıkıstircam agzina gecicek insallah sakin olucam🌼😪
Kereminannesi2019 Cinarinmelek_annesi07 evet kesinlikle meme mama reddi yasadik uykuluyken veriyirdum anca oyle
sngl28 [silindi] betulonder uyanıklık sürelerine dikkat edin birde 3 aylık bebek 60 ile max 90 dakika uyanık kalabilir ona göre saat tutun
Deletedmom814 Cinarinmelek_annesi07 olmaz mi 3 bucuk ayda basla 5 ayda anca bitti. hopladim zipladim uyku arasinda emzirdun gene de vazgcmedim geri dondu memeye. sakin pes etmeyin simdide memeden ayrilmiyo😀
Cinarinmelek_annesi07 Deletedmom814 oh keske ya mama vermem canim zaten yine 2. Ayda ki gibi sabretcem yapacak bisey yok huyuna suyuna giderek sevdigi pozisyonda emzircem artik