Bebeğim 18 aylık havalarında soğumasıyla dışarı çıkamıyorz sürekli evde oldgmz için ister istemez tv açık oluyor bende ara sıra TRT çocuk açıyorum. Son bir haftadır kızım oturup izlemeye başladı daha öncesinde girip çıkıp bakıyordu bunun önüne geçmelimiyim. Kapattgm zaman ağlıyor diye bir şey söz konusu degil. Fikirlerinizi bekliyorum anneler :)