Bayrama kayınvalideme geldik döşek serdiler ama sanki taşın üstünde uzanıyorum kızım gecede 10 defa uyanan bir bebek her kalkıp sağa sola dönüp emzirdiğimde belim yanım her yerim ağrıdı saat şu an 5 kızı uyuttum bu sefer ben uyuyamıyorum üzerine battaniye de serdim ama döşek nasıl yumuşatılır fikir ve önerisi olan var mı kadının da imkanları kısıtlı elinde bu var şimdi bir şey desem canı sıkılır o da ben gidene kadar uyuyamaz biliyorum